Usein kysytyt tekniset kysymykset (FAQ)

Esitä kysymys

Mitä tulee tehdä jos tulee katkos päivityksen aikana?

On useita eri mahdollisuuksia, mitä voi tapahtua jos päivityksen aikan tapahtuu jonkinlainen katkos:
 
  1. Digitaali moduulin päivitys: Mikäli digitaali moduulin päivityksen aikana tapahtuu minkäänlainen katkos, aloita prosessi uudelleen alusta-alkaen Ecoreach ohjelmistolla.
  2. Ohjelmistopäivitys: Mikäli katkos tapahtuu sen jälkeen, kun ohjelma on tallennettu muistiin (ensimmäinen vaihe) ja perusyksikkö on edelleen jännitteellinen, ohjelmistopäivitys jatkuu normaalisti. Mikäli katkos tapahtuu ohjelman tallennuksen aikana FLASH-muistiin, yritä aloittaa ohjelmistopäivitys uudelleen Ecoreach ohjelmistolla. Mikäli tämä ei auta tulee ottaa yhteyttä Schneider Electriciin.

Mikäli ongelmia ilmenee päivitys prosessien jälkeen ohjelman tai ohjelmiston voi päivittää edelliseen ohjelma versioon Ecoreach avulla.
Huomaa, että ohjelmiston päivitys tai palautus ei tapahdu automaattisesti, vaan tulee käyttää Ecoreach ohjelmistoa.
Oliko tästä apua?
Miten voimme parantaa?