Tuotemerkkimme

Impact-Company-Logo-English Black-01-177x54

Tervetuloa Schneider Electricin verkkosivustolle

Tervetuloa sivustollemme.

Datakeskuksen keskitetyt hallintapalvelut palvelun saumattomaan suorittamiseen

Keskitetty yhteydenpito auttaa palveluiden tehokkaassa tarjoamisessa, koordinoinnissa ja toteuttamisessa kaikilla infrastruktuurin kannalta kriittisillä osa-alueilla sekä OEM-toimittajien että muiden toimittajien huoltopalveluiden avulla.

Toimittajien hallintapalveluihin sisältyvät:

Huoltosopimusten hallinta

Huoltosopimusten hankinnan kaikkien vaiheiden hallinta toimittajan valinnasta, hyväksynnästä ja tarjouksista sopimuksen tekemiseen. Keskitetty yhteydenpito ja laskutus kaikille infrastruktuurin kannalta kriittisille aloille.

Huollon tuki

Standardoidut työnkuvat kaikkia huoltotoimia varten. Huoltotapahtumien ajoitus toimintojen välisen koordinoinnin avulla. Huoltoraporttien tulkinta ja korjaavien huoltotöiden seuranta.

Hätäpalvelu

Kaikkina vuorokaudenaikoina ja vuoden ympäri käytettävissä oleva hätätilanteiden tukitiimi, jolla on oma palvelunumero. Toimittajien huoltoteknikoiden eskalaatiot, ilmoitukset ja lähetys asiakaskohtaisten sääntöjen mukaisesti.

Toimittajasopimusten hallinta

Sopimusten hallintaprosessi on suunniteltu tunnistamaan pätevimmät toimittajat ja varmistamaan, että ne tarjoavat tehokkaita huolto-ohjelmia, jotka tuovat asiakkaalle parhaan mahdollisen hyödyn.

Ehkäisevä kunnossapito

Aikatauluista vastaava tiimi järjestää ennaltaehkäisevän huollon, jotta sopimuksen kattamat huoltotoimet voidaan toteuttaa sen mukaan, miten ne parhaiten soveltuvat toimipaikan muuhun toimintaan ja viimeaikaiseen huoltohistoriaan. Huoltotapahtumat koordinoidaan käyttökatkojen minimoimiseksi.

Komentokeskus

Schneider Electricin henkilöstö vastaa asiakkaiden pyyntöihin, hätäpuheluihin ja tapahtumien eskalointeihin vuorokauden ympäri.

Hätähuolto ja korjaava huolto

Schneider Electric etsii asiakkaan ja toimittajien huoltojen hallinnan avulla ratkaisun, joka on asiakkaan taloudellisen ja operatiivisen edun mukainen, ja suosittelee sitä.

Raportointi

Schneider Electricin henkilöstö vastaanottaa kaikki toimittajien huoltoraportit ja tarkistaa niiden paikkansapitävyyden ja kattavuuden, ja lähettää ne sekä suositellut jatkotoimet ja niihin liittyvät toimittajien tarjoukset asiakkaalle.

EcoStruxure™ varmistaa jatkuvan oppimisen Bainbridge Islandin koulupiirissä

Bainbridge Islandin koulupiiri valitsi EcoStruxure IT -ratkaisun varmistaakseen innovatiivisen digitaalisen oppimisympäristönsä jatkuvan käytettävyyden.

Dokumentaatio

Pyydä tarjous ottamalla yhteyttä

Täytä yhteydenottolomakkeemme, niin edustaja ottaa sinuun yhteyttä.
Ota meihin yhteyttä jo tänään

Tarvitsetko apua?

Aloita tästä.

Löydä vastauksia. Etsi ratkaisua tai ota yhteyttä asiantuntijoihimme.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Pyydä asiakaspalvelutiimiltämme lisätietoja tai teknistä tukea.

Löydä lähin jälleenmyyjä

Löydä helposti lähin jälleenmyyjä.

 avautuu uudessa ikkunassa

Selaa usein kysyttyjä kysymyksiä

Saat tarvitsemasi vastaukset selaamalla aiheittain lajiteltuja usein kysyttyjä kysymyksiä (UKK).

 avautuu uudessa ikkunassa

Ota yhteyttä myyntiin

Ota yhteyttä myyntilomakkeen kautta ja asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä.